Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 316.472/К 49 рукописний текст Автор(и) : Клименко, Ірина Вадимівна Назва : Соціально-психологічні засоби технологізації PUBLIC RELATIONS у сфері маркетингу : канд. ... психол. наук: 19.00.05 Вихідні дані : Київ, 2004 Кільк.характеристики :211 с.: табл., рис. + 1 (додатки) с. Колективи : Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ) Примітки : Бібліогр.: с. 200-211. УДК : 316.472 Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Психологія маркетингу Ключові слова (''Вільн.індекс.''): public relations (зв'язки з громадськістю)--соціальна комунікація--комунікативний простір--pr-взаємодія--pr-вплив--соціально-психологічна технологія--засоби технологізації--інформування--психологія маркетингу Анотація: Дисертацію присвячено питанням соціально-психологічних засобів технологізації Public Relations у сфері маркетингу. Проаналізовано соціально-психологічний інструментарій діяльності Public Relations. Показано доцільність та потенційні можливості технологізації соціально-психологічних засобів PR. Запропоновано варіативну модель принципів побудови ефективних PR-технологій у сфері маркетингу. Виявлено домінантне значення способу організації комунікативного простору для побудови ефективних PR-технологій. Розкрито потенційні можливості та визначено фактори ефективності впровадження різноманітних способів організації комунікативного простору PR-технологій у сфері маркетингу. Примірники :ЧЗ(1) Вільні : ЧЗ(1) Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Клименко, Ірина Вадимівна \наук. кер.\; Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ) |