Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.472/К 49 рукописний текст
Автор(и) : Клименко, Ірина Вадимівна
Назва : Соціально-психологічні засоби технологізації PUBLIC RELATIONS у сфері маркетингу : канд. ... психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :211 с.: табл., рис. + 1 (додатки) с.
Колективи : Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 200-211.
УДК : 316.472
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Психологія маркетингу
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): public relations (зв'язки з громадськістю)--соціальна комунікація--комунікативний простір--pr-взаємодія--pr-вплив--соціально-психологічна технологія--засоби технологізації--інформування--психологія маркетингу
Анотація: Дисертацію присвячено питанням соціально-психологічних засобів технологізації Public Relations у сфері маркетингу. Проаналізовано соціально-психологічний інструментарій діяльності Public Relations. Показано доцільність та потенційні можливості технологізації соціально-психологічних засобів PR. Запропоновано варіативну модель принципів побудови ефективних PR-технологій у сфері маркетингу. Виявлено домінантне значення способу організації комунікативного простору для побудови ефективних PR-технологій. Розкрито потенційні можливості та визначено фактори ефективності впровадження різноманітних способів організації комунікативного простору PR-технологій у сфері маркетингу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Ірина Вадимівна \наук. кер.\; Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ)