Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 153/П 86
Автор(и) : Булатевич Н. М.
Назва : Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Місце публікування : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 73-81 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примітки : Бібліогр.: С. 80 (7 назв)
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічний розвиток--психологічні труднощі розвитку--психологічна допомога--пентаграма гінгера--індивідуальне консультування
Анотація: Стаття присвячена обґрунтуванню застосування пентаграми в консультативній практиці дитячого психолога. Аналізуються моделі роботи на етапі збору скарг та формулювання запиту (інтегральна модель оцінки розвитку дитини К. Мілютіної, модель В. Оклендер). Пентаграма Гінгера розглядається як інструмент багатовимірного підходу до дитини. Аналізуються можливості її застосування для аналізу скарг клієнта, причин виникнення складностей та безпосередньо для систематики самих складностей. У подальшому застосування пентаграми рекомендується привибору форм та матеріалів роботи з дитиною.

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)