Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 153/П 86
Автор(и) : Калюжна Ю. І.
Назва : Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Місце публікування : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 202-212 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примітки : Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
УДК : 159.942-027.561
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--творчий потенціал--творчі здібності--творче мислення--творча уява--творча особистість--мотивація досягнення--самостійна навчально-пізнавальна діяльність
Анотація: У статті розглядається проблема цілеспрямованої організації самостійної пізнавальної роботи студентів у навчальному процесі та висвітлюються можливості включення в неї майбутніх фахівців у контексті розвитку їхнього творчого потенціалу. Вказується значення різних рівнів самостійного освоєння навчального матеріалу студентами для створення умов реалізації основних складових їхніх творчих зусиль на шляху оволодіння майбутньою професією. Окреслюються основні напрямки розвитку компонентів творчого потенціалу молоді в навчальному процесі в умовах вищої школи.

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)