Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Станишевская Ж.
Назва : Коммуникативная компетентность у специалистов, работающих в социальном секторе
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ: Логос, 2017. - № 1 (8). - С. 53-58 (Шифр 153/154/О-64-819279316)
Примітки : Бібліогр.: с. 57-58 (16 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація--комунікативна компетентність,--вербальна комунікація--спілкування--комунікант--соціальна інгібіція--соціальна робота
Анотація: Для розв’язання соціальних проблем, необхідних для стабілізації суспільства, важливим є розвиток соціальних організацій, програм і соціальної допомоги. Особливу значущість тут набуває роль соціального працівника. Один із головних чинників соціальної роботи – установлення контакту з клієнтом. Соціальна робота може бути ефективною тільки у тому випадку, якщо соціальний працівник має певні навички спілкування, тобто вміє створити комунікативний зв’язок між собою та клієнтом. Від того, наскільки ефективно фахівець будує комунікативну стратегію, наскільки висока його комунікативна компетентність, залежить кінцевий результат соціальних послуг, що надаються всім, хто їх потребує.

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)