Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923(072)/С 17
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна, Яблонська, Тетяна Миколаївна, Пенькова, Олена Іванівна, Володарська, Наталія Дмитрівна
Назва : Самотворення у розвитку особистості : науково-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :93 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10371/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.923(072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самотворення--розвиток особистості--самовдосконалення--педагогічний процес--міжособистісні взаємини--сімейно-ціннісні орієнтації--світосляд
Зміст : Концептуальні засади проблеми самотворення особистості/ М. Й. Боришевський. Особистість як суб’єкт самовдосконалення та самотворення/ Л. З. Сердюк. Основні психологічні механізми самовдосконалення та самотворення особистості / Л. З. Сердюк. Самовдосконалення як механізм самотворення особистості/ О. І. Пенькова. РОЗВИТОК СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ В ПРОЦЕСІ САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ/ Н. Д. Володарська. СТАНОВЛЕННЯ ПРОЦЕСУ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ УЧНІВ В СИСТЕМІ СІМЕЙНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ/ О. І. Пенькова. ВІКОВІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ/ Т. М. Яблонська. САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ У МІЖЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИНАХ ТА ДІЯЛЬНОСТІ/ Л. І. Пилипенко.
Анотація: У науково-методичному посібнику, підготовленому колективом лабораторії психології особистості імені П.Р. Чамати Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, висвітлюються теоретико-методологічні проблеми процесу самотворення особистості – концептуальні засади дослідження та методичні засоби активізації. Авторами посібника розкривається психологічна сутність процесу самотворення особистості та самовдосконалення як одного із його основних механізмів; вікові та індивідуально-психологічні особливості; чинники самотворення та самовдосконалення, зокрема світоглядні орієнтації, морально-естетичні та гуманістичні ідеали, роль сімейно- родинних ціннісних орієнтацій та міжособистісних взаємин. Зміст посібника має теоретичне і практичне спрямування. В ньому викладені, встановлені авторами психолого-педагогічні умови та, апробовані авторами посібника, засоби активації і розвитку потреб в самотворенні, самовдосконаленні особистості в освітньому середовищі, а також в умовах взаємодії сім’ї та школи. Посібник адресований педагогічним працівникам освітніх установ, викладачам вищих навчальних закладів, психологам, науковцям, всім, хто цікавиться проблемами психології саморозвитку та самореалізації особистості.
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська, Наталія Дмитрівна; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)