Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Киричевська Л. П.
Назва : Етнопсихологічні засоби розвитку творчої самодіяльності дітей специфічних категорій за умов ведення АТО в країні
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 183-192 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-192 (6 назв)
УДК : 159.9.399.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінгова програма--писанкарство--творча самодіяльність--мистецтво--традиція--етнос--естетична культура
Анотація: В статті обгрунтовується можливість застосування в якості енопсихологічного засобу розвитку творчої самодіяльності учнів ЗОШ такого народного виду мистецтва, як писанкарство. Описується реальний досвід впровадження даної тренінгової програми в роботу практичного психолога та соціального педагога ЗОШ з такими специфічними категоріями дітей як діти учасників АТО, учні з сімей переселенців та бангатодітних-малозабезпечених сімей. Психологічним інструментарієм данної програми виступає писанка, яка також застосовується в якості діагностичного матеріалу, а прийом інтерпритації творчого продукту здійснюється за принципами таких проективних методик як тести Торренса та Люшера.

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)