Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 316.613:159.937+3/Г 13-818634 рукописний текст Автор(и) : Гаєвська, Наталія Володимирівна Назва : Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 Вихідні дані : Київ, 2007 Кільк.характеристики :209 с.: табл. Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примітки : Бібліогр.: с. 172-190. УДК : 316.613:159.937+316.776.33:659.1 + 316.613:159.937 + 316.776.33:659.1 Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціальна робота Ключові слова (''Вільн.індекс.''): політична свідомість--типи політичної свідомості--реклама--потреби особистості--рекламні повідомлення--особливості політичної свідомості--дієво-ригідний --дієво-флексибельний--рецептивно-ригідний--рецептивно-флексибельний--рефлексивні механізми--свідомість виборців--рефлексія Анотація: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандиата психологічних наук за спеціальгністю 19.00.05-соціальна психологія, психологія соціальної роботи. Інститут психології ім.Г.С.Костюка АНП України.-К.2007. Дисертаційне дослідження присвячене визначенню соціокультурних чинників сприймання виборцями (педагогами, робітниуами, студентами) політичних рекламних повідомлень. У сприйманні політичних рекламних повіомлень вирішальне значення відіграють соціокультурні чинники. Політична свідомість проявляється як сукупність думок, теоретичених концепцій, ментальних явищ, поглядів, уявлень, що відображають ставлення суб"єкта ло політики, влади, держави взагалі й спицифіку сприймання ним політичного процесу. Констатуючий етап дослідження дозволив встановити таке: а)взаємозв"язок політичного мислення й особистісних властивостей виборців може бути розкритий у контексті чотирьох типів політичної свідомості: дієво-ригідного, дієво-флексибельного, рецептивно-ригідного; рецептивно-флексибельного; б) розуміння політичних рекламних повідомлень відбувається щонайповніше виборцями з дієво-флексибельним і рецептивно-флексибельним типом політичної свідомості; б)представники дієво-флексибельного типу політичної свідомості продемонтрували, порівняно з іншими її типами,найвищий ступінь рефлективності й найвиразнішу тенденцію до об"єктивного сприймання політичних явищ. Підвищення здатності до об"єктивного трактування політичних явищ, зокрема у процесі сприймання політичних рекламних повідомлень забезпечується комплексним застосуванням формувальних заходів, спрямованих на розвиток рефлексії. Примірники :ЧЗ(1) Вільні : ЧЗ(1) Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) |