Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Швець В. В.
Назва : Варіативні прояви емоційного вигорання батьків як детермінант нестабільності нервової системи дітей та показник зниження творчої активності в умовах тотальної видозміни навчально-виховного процесу (з результатів роботи)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 527-535. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 534-535 (8 назв)
УДК : 159.942.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційне вигорання--образ я--психосоматика--психоемоційний стан--психологічний захист--особистість
Анотація: В статті розглядається питання супроводу учнів з ознаками психосоматичних захворювань та корекції поведінки шляхом залучення спеціалістів психологічної служби навчального закладу методом арт-терапії. Становлення провідних навчально-виховних задач передбачає безперервну співпрацю з батьками учнів та здійснення діагностики щодо соціально-психологічного клімату родин учнів. Діагностика психоемоційного тону, в якому перебуває дитина та визначення психоемоційного тону всієї родини забезпечує можливість психологічного впливу на родину для забезпечення розвитку творчих здібностей індивіда загалом.

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)