Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 159.923.2-053.4+1/К 90-705750 рукописний текст Автор(и) : Куліш, Ніна Михайлівна Назва : Розвиток самосвідомості обдарованих дітей у спільній діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 Вихідні дані : Київ, 2003 Кільк.характеристики :210 с.: табл., рис. Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примітки : Бібліогр.: с. 166-183. УДК : 159.923.2-053.4+159.928.22-053.4 + 159.923.2-053.4 + 159.928.22-053.4 Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Обдарованість Вікова психологія-- Діти Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--рівень домагань--очікування--образ я--оцінно-рефлексивні взаємовідносини--емоційно-ціннісне ставлення до себе Анотація: Дисертація присвячена питанням розвитку самосвідомості обдарованих дітей старшого дошкільного віку у спільній з однолітками діяльності. Виявлено структурні особливості самосвідомості обдарованих дітей, встановлено причини комунікативних труднощів, що виникають між обдарованими дітьми та їх ровесниками - партнерами по спільній діяльності. Визначено умови та шляхи розвитку самосвідомості обдарованих дітей. Встановлено, що в процесі виникнення різних видів спільної діяльності та модифікації складу її учасників досягається високий рівень актуалізації очікуваної обдарованою дитиною оцінки самої себе з боку однолітків - партнерів по спільній діяльності. Тим самим створюються сприятливі умови для розвитку самосвідомості обдарованої особистості як суб'єкта комунікативної взаємодії. Примірники :ЧЗ(1) Вільні : ЧЗ(1) Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Тищенко, Світлана Павлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) |