Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/П 86
Назва : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 1(13)
Вихідні дані : Київ; Полтава: ПНПУ, 2018
Кільк.характеристики :211 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Ціна : 15.00 грн.
УДК : 159.923(05)+159.9(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--особистість
Зміст : Методологічні засади теоретичної та практичної психології: особистість, психологічна діяльність, духовність/ В. В. Рибалка. Комунікативна діяльність у смтруктурі свідомості і самосвідомості: феноменологія і ноуменологія/ І. М. Омельченко. Психологічні передумови становлення світогляду особистості в юнацькому віці/ І. Г. Тітов. Становлення індивідуальності особистості в контексті міфів та символів культури/ М. М. Мельничук. Емпіричне дослідження емоційного ставлення студентів до навчальної діяльності/ Л. О. Жданюк. Особливості академічної мотивації у студентів з різним рівнем метакогнітивної включеності в діяльність/ О. О. Зайцева. Особливості емоційно-особистісної сфери дітей із сімей вимушених переселенців/ Т. В. Зозуль. Дослідження ціннісних орієнтацій як ресурсу самоактуалізації особистості дорослого віку/ К. О. Милашенко. Особливості розвитку життєвої перспективи майбутніх психологів у процесі професійного навчання/ М. М. Рева. Психологіні особливості саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів/ М. М. Тесленко, Н. О. Юдіна. Аргументація принципу ціннісно-регуляційної інтеракції в концептуальній моделі морального виховання дошкільників/ Л. В. Лохвицька. Мотиваціна готовність майбутніх учителів до кар'єрного зростання/ Н. О. Гончарова. Патерни рефлексивних процесів у професійній діяльності вчителя/ О. Г. Мирошник. Психологічний супровід адаптації першокурсників до навчання у вищі/ Т. Є. Тітова, К. П. Крикля. Генетика синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю/ А. С. Харченко. Основне питання психіатрії до філософії/ О. О. Фільц. Особистість психолога: історія, сучасність, перспективи/ Н. Ф. Тализіна. Інтегративна парадигма як методологічний орієнтир психолого-педагогічного супроводу/ М. Супрун.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)