Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Харченко Н.А., Шевчук Т.П.
Назва : Творчі здібності молодших школярів у світлі наукової концепції Г.О.Балла
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 253-258 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.99:141.319.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший шкільний вік--гуманізація освіти--принципи гуманізму--творчість--творчі здібності--креативність--обдарованість
Анотація: Проблема розвитку творчих здібностей тісно пов'язана із ціннісним розвитком особистості. З психологічної точки зору молодший шкільний вік є сприятливим періодом для розвитку творчих здібностей тому, що в цьому віці дитина вперше переживає суб'єктивну новизну продукту діяльності, що є стимулом для творчої активності. За результатами проведеного емпіричного дослідження виявлено, що переважна більшість молодших школярів здатні продукувати достатньо кількість оригінальних ідей у невербальній і у вербальній формі. Доведено зв'язок розвиненості творчих здібностей із рівнем академічної успішності досліджуваних. При розробці діагностичних та формувальних програм варто враховувати напрацювання зарубіжних і відчизняних дослідників становлення творчої особистості в освітньому просторі, зокрема й спадок Г.О.Балла, його праці із раціогуманізму та інтегративного підходу до вивчення особистості.

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шевчук, Т.П.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)