Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Могиляста С.М.
Назва : Аналіз теоретичних підходів до дослідження емоційного інтелекту особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 362-369 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--емоція--емоційний інтелект (еq)--теорії емоційного інтелекту--моделі емоційного інтелекту
Анотація: В статті висвітлюється аналіз теоретичних підходів до визначення поняття і дослідження емоційного інтелекту особистості. Розглянуто зарубіжні і відчизняні теорії і моделі емоційного інтелекту. В них висвітлено три загальних визначення емоційного інтелекту: як здатності діяти з внутрішнім середовищем своїх почуттів і бажань; як здатності розуміти відносини особистості, що репрезентуються в емоціях, керувати емоційною сферою на основі інтелектуального аналізу і синтезу; як сукупності емоційних, особистих і соціальних здібностей, які впливають на загальну здатність ефективно справлятися з вимогами і тиском навколишнього середовища. Зазначено, що психологічна наука об'єднує під терміном "емоційний інтелект" знання та вміння людини розуміти та контролювати власні емоції, емоції інших, розбиратися у власних почуттях та почуттях інших.

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)