Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 37.011.3-051+81'2/М 15-242385 рукописний текст Автор(и) : Макаренко, Стефанія Стефанівна Назва : Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 Вихідні дані : Київ, 2001 Кільк.характеристики :181 с.: табл., рис. Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примітки : Бібліогр.: с. 132-153. УДК : 37.011.3-051+81'233 + 37.011.3-051 + 81'233 Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток комунікативності--компетентність--учитель--професійно-педагогічна діяльність--самосвідомість педагога Анотація: Дисертація присвячена психологічним умовам розвитку комунікативної компетентності учителя. В роботі проаналізовано сучасний стан розробки проблеми професійно-педагогічного спілкування у науковій літературі та сформульовано на цій основі вихідні теоретичні засади дослідження. Розроблено та апробовано методику цілеспрямованого розвитку комунікативної компетентності учителя. Встановлено залежність розвитку комунікативної компетентності від сформованості у вчителів рефлексивного ставлення до себе як до суб'єктів професійно-педагогічної діяльності, від адекватності і повноти їх уявлень про власну особистість, від специфіки їхньої "імпліцитної концепції особистості", на основі якої оцінюються партнери по спілкуванню, від наявності у них умінь диференціювати та адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани. Примірники :ЧЗ(1) Вільні : ЧЗ(1) Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Заброцький, Михайло Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) |