Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 159.922.7:316.47(/Ч-68-819859609 рукописний текст Автор(и) : Чистяк, Ольга Володимирівна Назва : Психолого-педагогічні умови формування міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 Вихідні дані : Хмельницький, 2018 Кільк.характеристики :20 с. Колективи : Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ) Примітки : Бібліогр.: с. 16-17 (12 назв) УДК : 159.922.7:316.47(043.3) Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія Вікова психологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитячий будинок сімейного типу--мотиваційно-емоційний компонент--інструментально-поведінковий компонент--міжособистісні стосунки--середовищний підхід--психолого-педагогічні умови Анотація: У роботі здійснено аналіз понять «формування», «міжособистісні стосунки», «стосунки». З’ясовано, що важлив у роль у формуванні міжособистісних стосунків, відіграє середовище, в якому перебуває дитина, тому важливим є середовищний підхід. На основі аналізу психолого - педагогічної літератури запропоновано зміст, структуру, критерії оцін ювання , рівневі показники сф ормованості міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу. Структурними компонентами міжособистісних стосунків визначено мотиваційно - емоційний та інструментально - поведінковий. Емпірично досліджено стан сформованості міжособистісних с тосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу та за допомогою кореляційного аналізу виявлено взаємозв’язок між складовими цих компонентів. Запропоновано модель психологічного супроводу формування міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу , в основу якої покладено психолого - педагогічні умови, які сприяють формуванню позитивно - спрямованих міжособистісних стосунків. У межах роботи з експериментальною групою їх впроваджено у середовище дитячого будинку сімейного типу . Виявлена та проаналізована позитивна динаміка сформованості міжособистісних стосунків вихованців експериментальної групи дитячого будинку сімейного типу дозволяє констатувати, що запропоновані психолого - педагогічні умови формування цих стосунків є ефективними. Примірники :ЧЗ(1) Вільні : ЧЗ(1) Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Митник, Олександр Якович \наук. кер.\; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ) |