Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43 Автор(и) : Войтович, Марія Володимирівна Назва : Технологія сприяння професійному самоздійсненню практичних психологів галузі середньої освіти Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 28-37 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-031277036) Примітки : Бібліогр.: с. 36-37 (9 назв) УДК : 159.938 Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія Психологія праці Експериментальна психологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоздійснення--професійне самоздійснення--чинники професійного самоздійснення--регресійний аналіз--технологія прийняття і відповідальності Анотація: У статті розглядаються результати психодіагностичного досліження психологічних чинників професійного самоздійснення шкільних психологів. Результати дослідження перевірялися за допомогою регресійного аналізу. Встановлено, що найвагомішими є наступні чинники: самоефективність, самоповага, шкала ціннісних орієнтацій та шкала поглядів на природу людини. Ці чинники впливають на професійне самоздійснення психологів системи середньої освіти, яке є одним із найважливіших форм їхнього життєвого самоздіяснення і характеризується високим рівнем розкриття особистісного потенціалу, розвитком їхніх здібностей, затребуваністю їх ньої професійної кваліфікації, шороким використанням їхнього професійного досвіду тощо. Запропонована ними технологія прийняття і відповідальності в складних професійних і життєвих ситуаціях покликана підтримати фахівців-психологів на шляху професійного самоздійснення. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ |