Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Завадська, Тетяна Василівна
Назва : Підсумки системного дослідження професійного самоздійснення вихователів дошкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 63-72 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-031277036)
Примітки : Бібліогр.: с. 70-72 (11 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вихователь--професійне самоздійснення--чинники впливу--професійне вигорання
Анотація: Огляд результатів системного дослідження чинників, що обумовлюють специфічну працю педагогів-вихователів дітей дошкільного віку та сприяють їхньому професійному самоздійсненню. У 82,0% осіб, що брали участь у досліджених визначений середній та вищий за середні рівні загального професійного самоздійснення, у 81,0% внутрішньо-професійний та у 75% зовнішньопрофесійний типи самоздійснення. Це вказує на досить високий рівень професійного самоздійснення вихователів у вибірці, до якої ввійшли 78 осіб. Більшість педагогів-вихователів виказала певні властивості темпераменту, що зумовлюють плідну працю з дітьми, але були визначені і такі властивості, що вказують на професійну деформацію. Найбільш інформативно значущим чинником професійного самоздійснення педагогів-вихователів виявився показник "ціннісні орієнтації". Визначена група осіб з ознаками розвитку емоційного вигорання та професійної деформації, що потребує певних психотерапевтичних заходів.

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\