Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153(06)/А 43
Автор(и) : Ткаченко Н. В., Косікова Є. С.
Назва : Особистісні чинники академічної прокрастинації студентів молодших куосів навчання
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 305-326 (Шифр 153(06)/А 43-526998328)
Примітки : Бібліогр.: С. 322-324 (29 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): прокрастинація--академічна прокрастинація--прокрастинатор--студентство--відкладання справ на потім--особистісні чинники
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз наукової літератури щодо розгляду феномену прокрастинації у ході якого встановлено, що однією з найбільш розроблених у вітчизняному та зарубіжному науковому співтоваристві є проблематика академічної прокрастинації, що є властивою для всіх осіб, що займаються навчальною діяльністю (але переважно для студентів). Також, на основі емпіричного дослідження, у вибірку якого увійшли студенти Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара (70 осіб), було встановлено чим вищими у студентів молодших курсів є такі особистісні характеристики як прагнення досягнення успішних результатів у процесі діяльності; цілеспрямованість, наполегливість та сумлінність у виконанні завдань; відкритість новому досвіду та саморозвиток особистості, тим нижчими є показники академічної прокрастинації.

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Косікова, Є. С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)