Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 153(06)/А 43 Автор(и) : Ткаченко Н. В., Косікова Є. С. Назва : Особистісні чинники академічної прокрастинації студентів молодших куосів навчання Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 305-326 (Шифр 153(06)/А 43-526998328) Примітки : Бібліогр.: С. 322-324 (29 назв) УДК : 159.9 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості Психологічна допомога особистості Ключові слова (''Вільн.індекс.''): прокрастинація--академічна прокрастинація--прокрастинатор--студентство--відкладання справ на потім--особистісні чинники Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз наукової літератури щодо розгляду феномену прокрастинації у ході якого встановлено, що однією з найбільш розроблених у вітчизняному та зарубіжному науковому співтоваристві є проблематика академічної прокрастинації, що є властивою для всіх осіб, що займаються навчальною діяльністю (але переважно для студентів). Також, на основі емпіричного дослідження, у вибірку якого увійшли студенти Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара (70 осіб), було встановлено чим вищими у студентів молодших курсів є такі особистісні характеристики як прагнення досягнення успішних результатів у процесі діяльності; цілеспрямованість, наполегливість та сумлінність у виконанні завдань; відкритість новому досвіду та саморозвиток особистості, тим нижчими є показники академічної прокрастинації. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Косікова, Є. С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) |