Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:[37.011.3/І 26-837213334 рукописний текст
Автор(и) : Ігнатович, Олена Михайлівна
Назва : Психологічні основи розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :42 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 37-39 (26 назв).
УДК : 159.922:[37.011.3-051:001.895](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фахова інноваційна культура педагогічних працівників--особистісно-професіологічний підхід--інноваційна сприятливість--особистісна готовність до інноваційної педагогічної діяльності--інноваційна спрямованість
Анотація: Дисертаційнедослідженняприсвяченовивченнюпсихологічнихосноврозвиткуфаховоїінноваційноїкультурипедагогічнихпрацівників.У дисертації висвітлено теоретико-методологічне та емпіричне узагальнення результатів дослідження психологічних основ розвитку фахової інноваційної культури:обґрунтовано особистісно-професіологічний підхід, визначено у психологічнуструктуру, чинники, механізми, закономірності її розвитку.Особливості використання у дослідженні особистісно-професіологічного підходу,генетико-моделюючого методу, методу самооцінкидозволили:побудувати експериментальну модель розвитку фахової інноваційної культурипедагогічних працівників;розробитикомплексний психодіагностичний інструментарійдля виявлення особливостей структури та оцінки рівнів розвитку фахової інноваційної культури;встановитивідмінності у рівнях розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників залежно від типу навчального закладу та фаху освітян;визначити відмінності у вимірюваних показниках фахової інноваційної культури педагогічних працівників кваліфікованих за спеціальностями у галузі природничих, гуманітарних та фізико-математичних наук; розробити та апробувати технології розвитку фахової інноваційної культури.Результати дослідженняможуть бути використанінауковцями, керівниками освітніх закладів, психологами, педагогічними працівниками, робітниками психологічної служби освіти і служби зайнятості з метою підбору персоналу та забезпечення ефективного здійснення інноваційної педагогічної діяльності;можуть бути застосовані у процесі викладання навчальних дисциплін «Психологія інновацій», «Педагогічна інноватика», «Інноваційний освітній менеджмент», «Інноваційна педагогіка», «Психологія соціальних інновацій» та ін.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Рибалка, Валентин Васильович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)