Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 15(08)/А 43 Автор(и) : Терещенко, Людмила Анатоліївна, Петровська, Тетяна Валентинівна Назва : Психологічний підхід до визначення поняття "психічне здоров'я" суб'єктів взаємодії в освітньому просторі Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 340-348 (Шифр 15(08)/А 43-666507521) Примітки : Бібліогр.: С. 347-348 (8 назв) УДК : 159.922.73 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічне здоров'я--психологічне здоров'я--саморозвиток--самоактуалізація--базові потреби Анотація: У статті розглядається поняття "психічне здоров'я", визначені основні критерії психічного здоров'я дитини. Обгрунтовується взаємозв'язок між психічним здоров'ям і психологічним здоров'ям людини. Виокремлені компоненти і рівні психологічного здоров'я особистості дитини. В статті наведено характеристики психічного здоров'я дітей залежно від виду прояву. Представлена порівняльна психологічна характеристика психічно здорової дитини і дитини з порушеннями психічного здоров'я. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Петровська, Тетяна Валентинівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) |