Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5:004/Р 64
Автор(и) : Смульсон, Марина Лазарівна, Дітюк П. П., Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна
Назва : Розвиток суб'єктивної активності дорослих у віртуальному просторі : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2018
Кільк.характеристики :180 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712119/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 12.08.2019
ISBN, Ціна 978-966-97846-3-6: Б.ц.
УДК : 159.953.5:004
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток суб'єктивної активності--дорослі--віртуальний простір--соціальні мережі--інтернет-тренінг--люди похилого віку
Зміст : Категорія «суб’єкт» у сучасній психології. Суб’єктна активність та інтелект/ М. Л. Смульсон. Суб’єктна активність утранзитивному світі/ М. Л. Смульсон. Психологічні умови розвитку суб’єктної активності у віртуальному просто/ М. Л. Смульсон, В. В. Депутат, О. В. Іванова. Розвиток суб’єктної активності дорослих у комбінованому очно-дистанційному навчанні/ С. Ю. Рудницька. Технології формування суб'єктивної активності дорослих/ П. П. Дітюк. Розвиток суб'єктивної активності людей похилого віку/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Інтернет-тренінг як інструмент актуалізації суб'єктивної активності дорослих/ М. М. Назар. Розвиток суб'єктивної активності дорослих користувачів соціальних мереж/ Д. С. Мещеряков.
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, викладено концепціюрозвитку суб’єктної активності дорослих у віртуальномупросторі. Особлива увага спрямована на теоретико-методологічний аналіз категорій суб’єкт, активність, суб’єктна активність у віртуальному просторі, зокрема, розглянуто активність користувачів соціальних мереж та учасників інтернет-тренінгів.Описано технології формування суб’єктної активності дорослих та результати експериментальних досліджень, здійснених за допомогою розроблених технологій. Показана специфіка розвитку суб’єктної активності людей похилого віку.Монографія адресована як науковцям, так і практикам –психологам, педагогам, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання.

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна; Смульсон, Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)