Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.3+37.043/Н 60-146562 рукописний текст
Автор(и) : Ніщук, Галина Миколаївна
Назва : Розвиток спільної діяльності як чинник подолання мовленнєвих відхилень у першокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :197 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-191.
УДК : 159.946.3+37.091.31-059.2+373.29 + 159.946.3 + 37.091.31-059.2 + 373.29
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Педагогічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Першокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєві відхилення--першокласники--правильне мовлення--логопедична корекція--психологічний супровід--фрустрація--спільна діяльність
Анотація: У дослідженні уточнено положення про особистісні прояви мовленнєвих відхилень у першокласників. З'ясовано, що наявність мовленнєвих відхилень спричиняє адаптаційний досвід. пов'язаний з усуненням фрустрації. Експериментально засвідчено, що логопедична корекція мовленнєвих дефектів, здійснена без завваження особистісних проявів першокласників з мовленнєвими відхиленнями, дає тимчасовий ефект, оскільки руйнується мовленнєва поведінка. Виявлено, що відособлені логопедичні заходи призводять до зростання фрустрованості першокласників. Доведено, що здійснення логопедичного впливу із застосуванням психологічного супроводу сприяє виправленню мовленнєвих відхилень у першокласників, логопедичний ефект проявляється як сталий.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)