Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 15(08)/А 43 Автор(и) : Слободяник Н. В. Назва : Вплив стилю психолого-педагогічної взаємності вчителя на розвиток особистості учня Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 188-198 (Шифр 15(08)/А 43-334113969) Примітки : Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв) УДК : 159.9 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання Генетична психологія Медична психологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стиль--психолого-педагогічна взаємодія--я-концепція--компоненти--адаптація--соціалізація Анотація: У статті аналізуються результати емпіричного дослідження впливу стилю психолого-педагогічної взаємодії вчителя на розвиток особистості учня. Найважливішою умовою формування Я-концепції учнів є психолого педагогічна взаємодія, в якій вчитель є не лише ретранслятором професійних знань, але й носієм власної особистісної позиції. Я-концепція розглядається як складне утворення, що представляє собою єдність когнітивного, афективного та вольового компонентів. Підкреслюється, що ї слід розглядати як своєрідну систему, окремі підструктури якої часто є неусвідомленими. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) |