Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Підлісна С. В.
Назва : Аналіз впливу інтерактивних уроків на зниження рівня шкільної тривожності учнів початкової школи
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 187-195 (Шифр 159.9(082)/А 43-291210002)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв)
УДК : 159.922.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивний урок--психологічні вправи--учень початкової школи--шкільна тривожність
Анотація: У статті викладені результати лонгітюдного дослідження шкільної тривожності учнів початкової школи. Визначений вплив інтерактивних уроків на зниження учнів рівня шкільної тривожності , зменшення переживання соціального стресу, Фрустарції потреби у досягненні успіху, страху самовираження, страху ситуації перевірки знань, страху невідповідності очікуванням оточуючих, низькій фізіологічній опірності стресу і зменшення проблем і страхів у відносинах з учителями.

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\