Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Сухенко Я. В.
Назва : Освітня траєкторія та реалізація особистісного потенціалу педагогічного працівника: особливості взаємозв'язку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 251-261 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 259-261 (14 назв)
УДК : 159.99
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня траєкторія--особистісний потенціал--особистісний розвиток--особистісні змінювання--саморегуляція
Анотація: Стаття присвячена дослідженню взаємозв'язків між ставленням педагогічних представників до власної освітньої траєкторії, їх особистісним потенціалом і розвитком. Підтверджено нелінійний та діалектичний характер взаємозв'язку між даними феноменами. З'ясовано, що освітня траєкторія оцінюється педагогічними працівниками як рутинна переважно в перехідному періоді особистісного розвитку, на стадіях застою та нелоканізованості, коли їх особистісний потенціал розкривається максимально; як дефіцитарна та хаотична - на стадіях травми та постравматичній, коли особистісно-регуляторний потенціал проявляється мінімально; як обтяжлива тактична та профіцитарна - в періоді стабільного особистісного розвитку та помірного вияву особистісного потенціалу.

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\