Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Тесленко В. М.
Назва : Запобігання професійного вигорання педагогів державних та приватних шкіл
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 351-359 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
УДК : 159.9:37.018.593
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професіоналізм педагогів--компетентність--внутрішні психологічні ресурси--особистісний розвиток--екологічний підхід
Анотація: У статті розглядається синдром професійного вигорання як система когнітивних, афективних та поведінкових чинників. Запропоновано концепцію еко-підходу, що грунтується на трьох положеннях: 1) як частина професійного вибору, що розпочинається вже на етапі професіоналізації; 2) як частина життєвого процесу, успішність якого залежить від гармонізації зовнішніх (мета-соціальних, соціальних, вузькопрофесійних) та внутрішніх (психологічних) ресурсів; 3) як врахування змістового та процесуального аспектів вигорання. Представлено комплекс методик з дослідження внутрішніх психологічних ресурсів професійного вигорання та описано його результати на основі аналізу порівняльних характеристик педагогів освітніх закладів різних форм власності.

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\