Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Андрушко Я. С.
Назва : Дослідження корпоративної культури вищого закладу освіти (на основі кореляційного аналізу)
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 25-35 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр.: с. 33-34 (9 назв)
УДК : 159.9.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корпоративна культура--ціннісна та мотиваційна сфера--студентська молодь--вищий навчальний заклад--кореляції
Анотація: У статті розглядається аналіз актуальної проблеми сучасної освіти - корпоративної культури вищого навчального закладу як однієї із складових соціально-психологічних та матеріально-духовних явищ, що потребує всебічного розгляду. Зокрема, у нашому дослідженні було використано стохастичний кореляційний аналіз, метою якого було кількісне опис форми, близькості та спрямованості взаємозв'язку між виявленими змінними. У контексті емпіричного дослідження було використано 5 методик: методологія Г. Хофштеде "Дослідження систем цінностей", анкета щодо визначення типу організаційної культури, методологія вивчення спрямованості організаційної культури у вищому навчальному закладі, методика вивчення мотивації професійної діяльності К. Замфіра (модифікована А. Реаном), методологія PVQ (Анкета портретних значень) - "Портрет цінностей" (адаптація І. Семків). У цьому дослідженні взяли участь 200 студентів 19-23 років з різних вищих навчальних закладів Львова. Результати дослідження підтверджують наявність взаємозв'язку задоволеності умовами у вищому навчальному закладі, домінування відповідного типу цінностей, зокрема, багатоцільовості (значення виходу за межі "Я") та загальної орієнтації навчального закладу, а саме - управлінська модель корпоративної культури у вищому навчальному закладі. Також встановлено, що орієнтація на час у корпоративній культурі важлива для студентської молоді, а саме її короткострокові характеристики, що підтверджується зв'язком з такими цінностями, як універсалізм, традиція, безпека, доброзичливість та конформізм.

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\