Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Черкаська Є.Ф.
Назва : Специфіка формування емоційної стійкості педагога в професійній діяльності
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 397-404 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр. с. 402-404 (20 назв)
УДК : 159.923.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна стійкість--педагогічна діяльність--педагог--емоційна напруга--стрес--стресостійкість--ефективність педагогічної діяльності
Анотація: У статті наведено короткий аналіз психолого-педагогічної літератури і психологічних досліджень, щодо особливостей емоційної стійкості вчителів у сучасних умовах праці. Виявлене протирічча вимальовує особливе проблемне поле, пов'язане з вивченням принципових підходів до формування емоційної стійкості педагогів і розробкою їх концептуальних основ. Якщо формування емоційної стійкості майбутнього педагога буде реалізовано на підставі спеціально розробленої психолого-педагогічних інтеграційних технологій і буде направлено на розвиток внутрішніх (когнітивна, емоційна, поведінкова і комунікативна сфери і використання зовнішніх (соціальне середовище) ресурсів - це носитиме цілісний характер.

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\