Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 8
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012
Кільк.характеристики :262 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 16.00 р.
УДК : 159.928(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності/ Р. О. Семенова. Методологічні засади психодіагностики обдарованості: принципи, підходи та методи/ Д. К. Корольов. Модель психодіагностичного обстеження дітей старшого дошкільного віку/ І. І. Карабаєва. Психологічні особливості обдарованості школярів молодшого шкільного віку/ В. С. Бажанюк. Активізація творчої діяльності майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики/ І. М. Боднарук. Структура образу світу старшокласників/ І. М. Бушай. Діагностика педагогічної обдарованості викладачів фізичного виховання/ Н. А. Добровольська. Теоретико-методологічні основи дослідження обдарованості студентської молоді/ О. В. Зінченко, Г. Д. Шейко. Теоретико-психологічні аспекти готовності керівника до управлінської діяльності/ О. С. Кальчук. Психологічні засади фомрування професійного іміджу викладачів ВНЗ/ О. С. Козлова. Психологічні особливості розвитку відповідальності підлітків із неповних родин/ С. В. Маковєєва. Сторінка з історії становлення українського вільного університету/ А. М. Маслюк. Психогенетична та соціокультурна детермінація розвитку інтелектуально обдарованої особистості/ М. О. Мельник. Соціальний та емоційний інтелект як складові соціальної обдарованості/ О. С. Науменко. Інноваційно-реконструктивні технології в психологічній практиці/ О. М. Немеш. Психологічні особливості діагностики інтелектуально обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Історико-психологічний аналіз феномена танцю/ І. М. Поклад. Метакогнитивные знания как когнитивная основа обучения и воспитания/ Т. В. Сергеева. Особливості побудови освітнього середовища для образотворчо обдарованих підлітків/ М. А. Сніжна. Актуалізація потенційної обдарованості студентів випускників економічного профілю/ О. О. Федько. Актуалізація лідерського потенціалу студентської молоді у процесі вивчення іноземних мов за професійним спрямуванням/ О. В. Хмизова. Єдність фантазії та мислення як умова особистісного розвитку молодших школярів/ О. М. Чорна. Процес самовизначення як етап соціалізації індивіда/ Б. А. Щербатюк. До питання визначення струстурних компонентів соціальної обдарованості/ М. М. Янковчук. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників / Т. В. Яценко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\