Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 154/А 43 Автор(и) : Карамушка Л. М., Креденцер О. В., Терещенко К. В., В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук Назва : Зміст, основні характеристики організаційної культури освітніх організацій та її спеціальні функції в умовах соціальної напруженості Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 51. - С. 10-17 (Шифр 154/А 43-896506996) Примітки : Бібліогр.: с. 15-16 (21 назва) УДК : 159.98:005.73:316.48 Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--організаційна культура--характеристики організаційної культури--загальні функції організаційної культури--спеціальні функції організаційної культури--спеціальні функції організаційної культури в умовах соціальної напруженості Анотація: У статті розкрито зміст організаційної культури освітніх організацій як одного із виду локальних культур. Виділено основні характеристики організаційної культури освітніх організацій (основні компоненти; типи; сила). Обгрунтовано, що організаційна культура виконує дві групи функцій: а) загальні (стосуються сприяння забезпеченню діяльності освітніх організацій в цілому); б) спеціальні (стосуються сприяння розв'язанню конкретних проблем в освітніх організаціях). Розкрито сутність соціальної напруженості в освітніх організаціях та її наслідки. Виділено спеціальні функції організаційної культури в умовах соціальної напруженості, які стосуються: рівня організації в цілому (мезорівня); рівня персоналу (мікрорівня). Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Карамушка, Л. М.; Креденцер, О. В.; Терещенко, К. В.; В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук |