Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 15(08)/А 43 Автор(и) : Телегей Н.В. Назва : Теоретичний аналіз поняття «інтернет-реклама»: міждисциплінарний підхід Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 44-49 (Шифр 15(08)/А 43-647755445) Примітки : Бібліогр.: С. 47-49 (27 назв). УДК : 316.6:33 Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--інтернет-реклама--таргетингова реклама--самореклама--комунікативні процеси--інтернет-маркетинг--соціальні мережі--блогосфера--психологічний таргетинг Анотація: В статті здійснено теоретичний аналіз досліджень феномену «інтернет-реклама», як окремого виду реклами, що набуває значної актуальності в сучасному просторі. Доведено, що останнім часом інтернет-реклама стає частиною інформаційного прогресу в сучасному вимірі. Вона має високий ступінь фокусованості на кожного користувача, щільно займає свою нішу в усіх сферах життєдіяльності людини. Показано прогрес розвитку даного явища у новітніх формах та напрямках інтернет-реклами (соціальні мережі, «блогосфера», «таргетингова реклама»). Проаналізовано феномен «інтернет-реклама» з точки зору міждисциплінарного підходу: економічного, маркетингового, соціологічного та психологічного. Підкреслено значущість впливу інтернет-реклами на споживача в психологічному контексті, визначені подальші перспективи досліджень проблеми на теоретичному та емпіричному рівнях. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ |