Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 15(08)/А 43 Автор(и) : Мусіяка Н.І. Назва : Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 239-247 (Шифр 15(08)/А 43-075952785) Примітки : Бібліогр.: с. 245-247 (12 назв) УДК : 159.922 Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія Історична психологія Етнічна психологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель--навчання--особистість--особистісна детермінація--особистісні чинники--учень--учіння--успішність Анотація: У статті розкрито концептуальну характеристику І.О. Сікорським учителя як особистісного чинника навчання. Констатовано, що детермінантність навчання учений вбачає у особистісній проекції і уперше у вітчизняному психологічному просторі включив у контекст розгляду поняттєву єдність "особисті чинники". Зазначено, що у системі "учень-учитель" І.О. Сікорський обгрунтував значення учителя в "учіннєвому житті" та визначив вектори діяльності вчителя. Акцентовано, що учений з'ясував спектри упередження деструкції у системі "учень-учіння", а також розкрив технологію ефективного включення дитини у шкільне навчання. Розкрита у особистісній парадигмі технологія усного викладання у процесі навчання. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) |