Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 15(08)/А 43 Автор(и) : Могиляста С.М. Назва : Урок англійської мови як психолого-педагогічний засіб розвитку емоційного інтелекту старшокласника: з досвіду роботи Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 106-117 (Шифр 15(08)/А 43-127155848) Примітки : Бібліогр.: с. 116-117 (10 назв) УДК : 159.92/94.072 Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія Психологія праці Експериментальна психологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): старшокласник--емоційний інтелект--розвиток емоційного інтелекту--урок англійської мови--психолого-педагогічні засоби Анотація: У статті теоретично обгрунтовуються можливості розвитку емоційного інтелекту старшокласника на уроках англійської мови. Викладено зміст і структуру апробованого інтегрованого курсу з розвитку емоційного інтелекту старшокласника в контексті апробованого інтегрованого курсу з розвитку емоційного інтелекту старшокласника в контексті Державної Програми з вивчення іноземних мов. У статті також розглядаються можливості впровадження інтегрованого курсу з розвитку емоційного інтелекту старшокласника в навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ |