Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Латиш Н.М.
Назва : Психологічні аспекти становлення творчого мислення учнів молодшого шкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 26. - С. 148-157 (Шифр 15(08)/А 43-789904387)
Примітки : Бібліогр.: с. 156-157 (14 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче мислення--творча уява--творчі завдання--внутрішній план дій--молодший шкільний вік
Анотація: В статті описано психологічні аспекти становлення творчого мислення учнів молодшого шкільного віку. Молодший шкільний вік зазначається як вік, що має особливе значення для розвитку мислення дітей. Саме в цьому віці формуються різні типи мислення, його різновиди, їх основні якості та властивості, закладаються передумови для формування у дітей особливого, близького до творчого стилю розумової діяльності. Розвиток пізнавальних психічних процесів в молодшому шкільному віці характеризується тим, що вони стають більш самостійними видами психічної діяльності, які мають свою мету, мотив та способи виконання: запам'ятовування - в діяльність цілеспрямованого, довільного заучування; сприймання - в діяльність спостереження, мислення - в діяльність розмірковування і т. ін.

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\