Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Дружиніна І.А., Савуляк В.О.
Назва : Особистісне та професійне зростання студентів-психологів у процесі вивчення фахових дисциплін
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 36-45 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примітки : Бібліогр.: с. 43-45 (9 назв)
УДК : 159.923.4:316.612
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення психолога--етапи професіоналізації--професійно важливі якості--ідеальна модель психолога--особистісний розвиток--професійна самоідентифікація--психологічний супровід професійної підготовки
Анотація: У статті автори аналізують основні теоретичні підходи до визначення професійної підготовки психологів і моделі особистості фахівця. Докладно висвітлено варіанти уявлень про професійно важливі якості психолога. На основі узагальнення багаторічного досвіду викладання дисциплін циклу професійної підготовки розглянуто закономірності і проблеми професійного становлення психологів на молодших курсах навчання у ЗВО. Етапи професійної підготовки розглядається у якості визначального для реалізації психолога у професії, подальшого особистісного та професійного розвитку; стверджується, що компетентний психологічний супровід саме на цьому етапі здійснюється найефективніше та забезпечує наочні результати.

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Савуляк, В.О.