Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.4-053.4+3/С 12-528776 рукописний текст
Автор(и) : Савельєва, Валерія Сергіївна
Назва : Психолого-педагогічні умови формування навичок писемного мовлення у дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :178 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 142-166.
УДК : 159.946.4-053.4+373.29"465*6/7"+37.016:81-028.31 + 159.946.4-053.4 + 373.29"465*6/7" + 37.016:81-028.31
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Формування навичок
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): писемне мовлення--фонетичний слух--сприйняття--гностичні функції--просторове координування--ритмічні структури--міжаналізаторні зв'язки
Анотація: У роботі визначені психолого-педагогічні особливості поетапного формування мовлення та письма. З'ясовано кількісні і якісні показники рівня розвитку мови та писемного мовлення старших дошколят. Розроблено програму навчання, яка поєднує розвиток міжаналізаторних зв'язків у дітей старшого дошкільного віку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Савельєва , Валерія Сергіївна \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)