Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.954/С 51 рукописний текст
Автор(и) : Смольська, Людмила Миколаївна
Назва : Формування творчого мислення молодших школярів в процесі вивчення рідної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1999
Кільк.характеристики :153 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 145-153.
УДК : 37.015.3:159.954
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія-- Творче мислення
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче мислення--молодші школярі--ігровий контекст--внутрішня мотивація--уроки рідної мови
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню поняття творчого мислення, відображенню єдності операціонального і емоційного в психіці. Показано, що творче мислення характеризується самостійністю, операціональністю, гнучкістю, комбінаторно-ігровою спрямованістю. Висвітлено процес формування творчого мислення молодших школярів у процесі вивчення рідної мови. Показано, як зовнішній ігровий контекст запускає інтелектуальну діяльність учнів, у процесі якої з'являється внутрішній мотив творчого мислення, при цьому пізнання проходить дві стадії - дослідницьку та ігрову.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пасічник, Ігор Демидович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)