Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.015/Т 30
Автор(и) : Максименко, Сергій Дмитрович, Бацилєва, Ольга Валеріївна, Каплуненко, Ярина Юріївна, Луньов, Віталій Євгенійович
Назва : Теорія і практика дослідження взаємодії суб’єк­тів освітнього простору в парадигмі генетичної психології : Електроний ресурс
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :225 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-44-9: Б.ц.
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Генетична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): генетична психологія--екзістенціально-аналітичний підхід--методологія дослідження--соціальні виміри--освітній простір--особистість--взаємодія--парадигма генетичної психології--екзістенціальна тривога--контекстуальність--стресостійкість особистост
Анотація: У монографії висвітлюються результати досліджень, зумовлених запитами практики на переосмислення форм і змісту взаємодії суєктів освітнього простору відповідно викликам сучасних особливостей становлення світового освітнього простору. Рішення дослідницьких завдань здійснюється в парадигмі генетичної психології, яка має потужний еврістичний потенціал, збагачує предметне поле системи навчання-розвиток, дозволяє створити продуктивну цілісну концепцію теоретичних та практичних уявлень про полісубєктну взаємодію в освітньому просторі. У розділах монографії комплексно висвітлено найважливіші теоретичні питання вивчення феномена особистісної взаємодії учасників освітнього простору, пропонується цілісна технологія, яка ознайомлює практикуючих спеціалістів із здобутками і результатами психологічної науки, допомагає організувати та створити умови для активної взаємодії між усіма учасниками навчального процесу. Для фахівців системи освіти, працівників у галузі практичної психології, науковців-психологів, що розробляють проблеми навчання та розвитку особистості

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.); Бацилєва, Ольга Валеріївна; Каплуненко, Ярина Юріївна; Луньов, Віталій Євгенійович