Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.015/П 86
Назва : Психологічні технології взаємодії суб’єктів освітнього простору : метод. рек.
Вихідні дані : Б.м., 2020
Кільк.характеристики :48 с.
ISBN, Ціна 978-966-194-000-0: Б.ц.
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Технології навчання-- Вища освіта --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні технологі --міжособистісна взаємодія--освітній простір--психологічна безпека--деструктивна взаємодія--благополуччя--психологічний супровід, --фабінг--шкільний невроз
Анотація: В методичних рекомендаціях представлено інформацію про можливості застосування психологічних знань у шкільній практиці забезпечення взаємодії учасників освітнього простору в різних системах: учень – учень, педагог – учень, батьки – учень, педагог – група, учень – група тощо. Висвітлено тематику поширених проблем, що виникають у процесі взаємодії учасників освітнього простору: психологічні аспекти побудови ефективної міжособистісної взаємодії в системі «педагог – учень», розглянуто умови та чинники забезпечення психічного здоров’я та попередження розвитку неврозів у школярів; представлено психологічні складові деструктивної взаємодії; описано психологічні чинники розвитку розладів харчової поведінки та кіберзалежності в учнівської молоді. Означені проблеми розглядаються в контексті завдань навчального процесу та умов розвитку особистості в освітньому просторі. Для науковців, працівників в галузі практичної психології, викладачів, аспірантів та студентів ВНЗ України.

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.) \наук. ред.\