Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс]. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 152 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - : Research Notes. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Артюхова, В. В. Дослідження стильових особливостей навчальної діяльності студентів в умовах онлайн навчання / В. В. Артюхова, Я. В. Шведова. - С .8-18 Гордієнко, Т. В. Особливості організації ефективної педагогічної діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзії / Т. В. Гордієнко, Н. В. Білоусова. - С .18-27 Нестеренко, С. А. Поняття «педагогічні технології» у парадигмі освітньої діяльності / С. А. Нестеренко. - С .27-36 Прищепа, О. П. Інтеграція музичного мистецтва у зміст гуманітарних предметів початкової школи / О. П. Прищепа. - С .36-42 Ревенчук, В. В. Музичне виконавство як комппонент освітнього процесу в хореографічній школі / В. В. Ревенчук. - С .42-49 Рябов, І. С. Особливості сонатних циклів середнього періоду творчості Л. ван Бетховена / І. С. Рябов. - С .49-57 Турчин, Т. М. Театральне мистецтво в практиці сучасної початкової школи / Т. М. Турчин. - С .57-64 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Ляшенко, Т. В. Методичні підходи викладання гри на фортепіано / Т. В. Ляшенко. - С .64-69 Мішедченко, В. В. Розвиток вокально-хорових навичок у дітей молодшого шкільного віку за допомогою спеціальних ігор та вправ / В. В. Мішедченко. - С .69-76 Хоу, Імей. Мотиваційно-адаптаційний етап особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики в контексті інтегративного підходу / Імей Хоу, Л. П. Степанова. - С .76-82 Шевчук, М. О. Критерії та рівні сформованості естетичних почуттів молодших школярів у технологічному навчанні / М. О. Шевчук. - С .82-89 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Максименко, В. І. Компонентно-структурний аналіз феномену «формування художньо-творчого досвіду майбутніх учителів хореографічного мистецтва» / В. І. Максименко. - С .89-97 Пархоменко, О. М. До проблеми створення хореографічного проєкту в процесі балетмейстерської діяльності студентів-магістрів / О. М. Пархоменко. - С .97-102 Раструба, Т. В. Використання методу BAPNE у фаховій підготовці викладача вокально-хорових та інструментальних дисциплін / Т. В. Раструба, О. М. Павленко. - С .102-109 Ростовська, І. О. Формування виконавської надійності майбутнього вчителя музичного мистецтва / І. О. Ростовська. - С .109-115 Ростовська, Ю. О. Технологічні аспекти формування професійних переконань майбутніх викладачів хореографії у процесі оволодіння методикою роботи з хореографічним колективом / Ю. О. Ростовська. - С .115-123 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Самойленко, О. В. Спогади В. В. Данилова як історико-педагогічне джерело / О. В. Самойленко, Н. М. Демченко, О. С. Філоненко. - С .123-134 Чабан-Чайка, С. В. Багатогранні можливості бандурного виконавства / С. В. Чабан-Чайка. - С .134
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |