Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Кононко, Олена Леонтіївна , Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Аніщук, Антоніна Миколаївна, Матвієнко, Світлана Іванівна, Тукач, Ірина Іванівна, Клюшнікова, Тетяна Андріївна, Пісоцька, Людмила Миколаївна
Назва : Дошкільна освіта в умовах реформування: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку [Електронний ресурс] : Всеукраїнська студентська науково-практична конференція (26 вересня 2013 року) : Збірник наукових статей студентів спеціальності "Дошкільна освіта"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :155 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Факультет психології та соціальної роботи, Кафедра дошкільної освіти
Різночитання назви :Загл., сост. каталогизатором: Всеукраїнська студентська науково-практична конференція "Дошкільна освіта в умовах реформування: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку"
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- збірники наукових робіт
Зміст : Практичні аспекти реалізації організаційно-педагогічних умов попередження та подолання негативних проявів у поведінці дітей, що зумовлені неправильними типами виховання в сім’ї/ С. С. Березинець. Формування естетичного смаку в старших дошкільників засобами театральної педагогіки/ Я. Є. Богославська. Використання гри у навчально-виховній роботі з дітьми дошкільного віку/ О. В. Горіна. Почуття власної гідності в структурі особистості дитини-дошкільника/ О. С. Господаренко. Професійна компетентність вихователя як умова ефективності формування у дітей старшого дошкільного віку безпечної поведінки/ О. В. Дворнік. Експериментальне вивчення організаційно-педагогічних умов використання дидактичних ігор у формуванні пізнавальної активності у дітей дошкільного віку/ І. О. Дмитренко. Вивчення стану проблеми формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку в предметно-розвивальному середовищі ДНЗ/ Г. В. Євтушенко. Вивчення організаційно-педагогічних умов профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників в освітньому процесі ДНЗ/ В. П. Єфремова. Сім’я як фактор розвитку дитини дошкільника в педагогічних дослідженнях/ А. О. Задорожна. Емпіричне вивчення педагогічних умов виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку/ М. О. Заточна. Практичне вивчення педагогічних умов організації соціальної адаптації дітей до умов ДНЗ засобами ігрової діяльності/ С. М. Зозуля. Гра як засіб попередження і подолання негативних проявів у поведінці дітей/ Н. О. Іванюк. Емпіричне вивчення педагогічних умов формування моральних якостей дітей старшого дошкільного віку/ О. П. Каплієнко. Інтерпретація форм і способів адаптації дітей раннього віку до умов дошкільного навчального закладу/ П. П. Кирпель. Експериментальне дослідження педагогічних умов розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності/ С. В. Корчомака. Експериментальне дослідження організаційно-педагогічних умов використання української народної казки як засобу морального виховання старших дошкільників/ Ю. М. Кривошей. До проблеми попередження і подолання негативних проявів у поведінці дошкільників/ Ю. М. Кривша. Розвиток творчого мислення дітей старшого дошкільного віку засобами ТРВЗ/ О. О. Кучер. Експериментальне вивчення педагогічних умов формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку/ В. В. Малюга. Експериментальне вивчення організаційно-педагогічних умов формування інтересу до здорового способу життя у старших дошкільників/ Л. В. Мовчан. Гра як ефективний засіб виховання дітей старшого дошкільного віку/ І. В. Новікова. Практичне вивчення особливостей гуманної поведінки у дітей старшого дошкільного віку в процесі взаємодії ДНЗ та сім’ї/ А. П. Овчарик. Готовність дитини до вступу в ДНЗ як превентивна умова попередження негативних проявів у її поведінці (практичні аспекти)/ В. В. Півень. Організація навчання дітей дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема/ О. Ю. Плескач. Формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами гри/ І. П. Польченко. Використання карток Проппа у мовленнєвому розвитку дітей дошкільного віку/ К. В. Рудик. Експериментальне вивчення процесу збагачення словника старших дошкільників у театрально-ігровій діяльності/ Савченко В. В. . Виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку/ Г. П. Старовойт. Дослідження стану сформованості культури поведінки у дітей 6-го року життя/ Т. М. Струк. Дослідження стану моральної вихованості дітей старшого дошкільного віку/ О. А. Сурмило. Практичні аспекти проблеми готовності дитини до школи як превентивної умови попередження негативних проявів у її поведінці/ Г. В. Трепаченко. Формування комунікативно-мовленнєвої компетенції старших дошкільників засобом авторської казки/ В. Є. Фісенко. Проблема гендерного виховання дошкільнят/ О. С. Хомич. Вікові особливості дошкільників щодо забезпечення їхньої рухової активності/ О. М. Христюк. Розвиток зв’язного мовлення дошкільників засобами дидактичних ігор/ Н. І. Чумаченко. Особливості виховання дитини дошкільного віку у неблагополучній сім’ї/ Н. А. Шумал. Експериментальне вивчення соціальної адаптованості дітей старшого дошкільного віку/ К. М. Янченко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)

Дод.точки доступу:
Кононко, Олена Леонтіївна ; Пихтіна, Ніна Порфиріївна; Аніщук, Антоніна Миколаївна; Матвієнко, Світлана Іванівна; Тукач, Ірина Іванівна; Клюшнікова, Тетяна Андріївна; Пісоцька, Людмила Миколаївна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Факультет психології та соціальної роботи; Кафедра дошкільної освіти