> Шифр: УЛЗО/2011/6 Журнал 2011г. N 6 Голобородько, Ю. Художнє ІO Ірен Роздобудько / Ю. Голобородько. - С.5-7 Привалова, С. Символізм поезії Богдана-Ігоря Антонича / С. Привалова. - С.8-11 Бондаренко, Ю. Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору / Ю. Бондаренко. - С.12-14 Уліщенко, В. Емоційно-ціннисний діалог під час вивчення ліричних творів / В. Уліщенко. - С.15-18 Бондаренко, Л. Методична модель уроку за піснями марусі Чурай : 8 клас / Л. Бондаренко. - С.22-24 Серветник, О. Образ Павлика - душевно красивого й щедрого хлопчика (за оповіданням Спиридона Черкасенка "Маленький горбань") : 5 клас / О. Серветник. - С.25-27 Коваленко, Л. "Володимир" Феофана Прокоповича - зразок шкільної драми. : 9 клас / Л. Коваленко. - С.28-30 Небеленчук, І. Лицарство - чи то життєві ідеали, моральні цінності і честь, а чи?... : Вивчення вірша Ліни Костенко "Майже переклад з провансальської". 11 клас / І. Небеленчук. - С.30-35 Паламар, С. До вивчення сонетів М.Рильського за програмою спецкурсу "Сонет в історії української та світової літератури" / С. Паламар. - С.36-37 Логвіненко, Н. "Хочу бути Миколою Трублаїні!" : Вивчення фантастичного роману М.Трублаїні "Глибинний шлях" / Н. Логвіненко. - С.38-41 Кислашко, О. Педагогічні ідеї Г.С.Сковороди в українській духовності / О. Кислашко. - С.42-44 Кисіль, Т. Микола луків - поет, пісняр, громадянин / Т. Кисіль. - С.45-48 Фасоля, А. Уроки літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання / А. Фасоля Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |