> Шифр: Умлш-1/2011/7 Журнал 2011г. N 7 Омельчук, Сергій. Сучасний стан навчання морфології української мови в основній школі на засадах дослідницького підходу / С. Омельчук. - С.2-5 Остапенко, Наталія. Особливості методики проведення нетрадиційних уроків рідної мови в загальноосвітній школі / Н. Остапенко. - С.5-8 Стефурак, Роксолана. Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології в загальноосвітній школі / Р. Стефурак, Н. Іванишин, І. Бабій. - С.9-14 Шевчук, Лариса. Текст як лінгводидактична основа групової роботи молодших школярів / Л. Шевчук. - С.14-17 Варзацька, Лариса. Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти (10-11 класи, академічний рівень) / Л. Варзацька. - С.17-22 Овдійчук, Лілія. Вивчення біографії Павла Тичини на уроках української літератури в школі (до 120-річчя від дня народження поета) / Л. Овдійчук. - С.23-26 Колінько, Олена. Імпресіоністична новела в українській і російських літературах (теоретичні та методичні рекомендації до вивчення жанру нового типу) / О. Колінько. - С.27-31 Шевченко, Зоя. Літературний символізм і мистецько-художня концепція О. Скрябіна (матеріали до літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової літератури") / З. Шевченко. - С.32-37 Фенцик, Оксана. Формування в старшокласників навичок лінгвістичного аналізу художнього твору / О. Фенцик. - С.38-41 Бойко, Наталія. Застосування ігрових моментів у мовленнєвому розвитку учнів на уроках української мови (тема "Дієприкметник", 7клас) / Н. Бойко. - С.42-46 Семеног, Олена. Університетська лекція крізь призму традицій і сьогодення / О. Семеног. - С.47-50 Набок, Марина. Первісно-поетичний тип епічного героя українських народних дум / М. Набок. - С.51-55 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |