Литовський, В. До аналізу становлення діалогічного підходу в педагогічній психології [Текстььь] / В. Литовський> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2002. - Том5, N4. - С. 77-86
Рубрики: дитяча психологія педагогічна психологія психологія молодшого школяра психологія навчання фывфывфыв: мовленнєвий розвиток -- мисленнєвий розвиток -- писемнє мовлення -- діалогічно орієнтоване навчання Аннотация: Аналізуються діалогічні механізми мовленнєвого й мисленнєвого розвитку дитини, шляхи опертя на них у розбудові діалогічно орієнтованого навчання, зокрема у формуванні в молодших школярів писемного мовлення як "складової культурної діяльності" Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |