Литовський, В.
    До аналізу становлення діалогічного підходу в педагогічній психології [Текстььь] / В. Литовський // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2002. - Том5, N4. - С. 77-86
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: дитяча психологія
   педагогічна психологія

   психологія молодшого школяра

   психологія навчання

фывфывфыв:
мовленнєвий розвиток -- мисленнєвий розвиток -- писемнє мовлення -- діалогічно орієнтоване навчання
Аннотация: Аналізуються діалогічні механізми мовленнєвого й мисленнєвого розвитку дитини, шляхи опертя на них у розбудові діалогічно орієнтованого навчання, зокрема у формуванні в молодших школярів писемного мовлення як "складової культурної діяльності"


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)