П 16 Панасенко, Елліна. Зміст і структура експерименту як методу наукового дослідження у теорії та практиці вітчизняної педагогіки (1945-1991 рр.) / Е. Панасенко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 28-35. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Експеримент--метод експерименту--зміст педагогічного експерименту наукові дослідження педагогічний експеримент історія педагогіки України(1917- Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: експерименти -- педагогічні експерименти -- фази екпериментів -- структура екпериментів -- зміст педагогічних експериментів -- метод експерименту Аннотация: У статті на основі теоретичного аналізу експериментального методу у вітчизняній педагогічній науці та практиці (1945-1991 рр.) створено структурно-логічну модель експерименту. Виокремлено основні фази підготовки та проведення педагогічного експерименту, розкрито їхній зміст. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |