Орещук, Т.
    Буде правильна вимова - буде правильне й письмо [Текстььь] / Т. Орещук, С. Лебединець // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2003. - N5. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401
ГРНТИ
ББК 88.834
Рубрики: дитяча психологія
   психологія дошкільника

   психологія навчання

   "важкі" діти

   мовлення

   спеціальна освіта

Аннотация: Як правило, дитина спершу промовляє слово пошетки (або подумки), а вже потім записує. Тому особливо важко тим дошкільнятам, які мають певні проблеми з мовленням, хоча помилки на початковому етапі навчання грамоти та письма трапляються і в дітей, мовлення яких розвивалося нормально. Сформувати й закріпити в дітей необхідні навички та запобігти виникненню помилок на письмі допоможуть спеціальни вправи. Серію таких вправ пропонують автори статті


Доп.точки доступа:
Лебединець, С.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)