Калмикова, Л.
    Психолінгвістичні й лінгвометодичні підходи до змісту формування у першокласників мовленнєвих умінь і навичок міркувати [Текстььь] / Л. Калмикова, Н. Харченко // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2003. - N5. - С. 5-7 . - ISSN 0131-5358
ГРНТИ
ББК 88.834
Рубрики: дитяча психологія
   психологія молодшого школяра

   психологія навчання

   мовлення

фывфывфыв:
міркування -- умовиводи -- мовленнєво-мислительна діяльність
Аннотация: Мета статті - показати зв'язок між мислительніми процесами й мовними засобами оформлення, своєрідність функціонування речень та граматичних категорій, які проявляються в міркуванні - мовленнєвій одиниці надфразового рівня; запропонувати дидактичний мовний матеріал і методику роботи з ним у процесі навчання дітей міркування


Доп.точки доступа:
Харченко, Н.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)