Дружилов, С. А. Профессионализм педагога: психологический ракурс / С. А. Дружилов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 69-79. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Психологія--педагогічна психологія--психологія вчителів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія фывфывфыв: психологія -- педагогіка -- педагогічна психологія -- психологія вчителів -- кваліфікація -- компетентність -- професіоналізм -- професійна компетентність -- стадії розвитку професіоналізму -- фази професіоналізму -- концептуальна модель діяльності -- модель професійної діяльності -- КМПД -- індивідуальний ресурс людини Аннотация: Професіоналізм характеризується не тільки як високий рівень знань, умінь і результатів роботи педагога, але і як певна системна організація його психіки. Профессионализм характеризуется не только как высокий уровень знаний, умений и результатов работы педагога, но и как определённая системная организация его психики. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |