Сагірова, О.
    Розвиток мовлення через гру та рухи: Спецвипуск [Текстььь] / О. Сагірова // Психолог. - 2004. - N39/40 (жовтень). - С. 1-60
ГРНТИ
ББК 88.8
Рубрики: Шестирічні діти
   психологія дошкільника

   Дошкільники--підготовка до школи

   адаптація дошкільника до ЗНЗ (загальноосвітнього навчального закладу)

   адаптація шкільна

   Ігрові методи навчання

   психомоторика

   логоритміка

   мовленнєвий розвиток

   Мовлення дошкільнят

   мовлення--порушення

   ігри рухливі

   Навички

   арт-терапія

   логопедія

   практична психологія

фывфывфыв:
УМІННЯ -- психогімнастика
Аннотация: Момент вступу дитини до колективу своїх однолітків дуже відповідальний. Наявність будь-яких, навіть незначних, вад ставить дитину в невигідне становище. Особливо це стосується вад мовлення. Виникаючи на грунті неврозів, вони нерідко призводять до їхнього підсилення і є джерелом психогенних нашарувань. Оздоровлення мовлення дитини в таких умовах має виняткове значення. Догопедична ритміка є одним із методів цієї роботи.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)