Филонов, Г. Н. Ценностные смыслы понимания / Г. Н. Филонов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 10. - С. 11-16 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія--педагогічна наука й суспільство Психологія--педагогічна психологія Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія фывфывфыв: педагогіка -- методологія педагогіки -- педагогічна наука й суспільство -- психологія -- педагогічна психологія Аннотация: У статті зроблена спроба показати діяльнісні функції феномена розуміння і подолання його дефіциту в сучасному соціумі. В статье предпринята попытка показать деятельностные функции феномена понимания и преодоления его дефицита в современном социуме. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |