Бондар, Л.
    Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в закладах освіти духовного відомства : (кінець XIX ст. - до 1917 р.) / Людмила Бондар // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 62-67 : табл. - Бібліогр.: 29 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Церковнопарафіяльні школи--початкові--історія
   історія педагогіки Росії до 1917 р.

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
початкова освіта -- міністерські початкові школи -- церковнопарафіяльні школи -- школи грамоти -- земські школи -- навчальні плани -- програми -- диференційований підхід
Аннотация: У статті розглянуто типи початкових шкіл, які існували в кінці ХІХ-на початку ХХ ст., зміст їхніх навчальних планів та програм як засіб здійснення диференційованого підходу до навчального процесу.Зосереджено увагу на висвітленні історії розвитку церковнопарафіяльних шкіл та особливостей їх функціонування.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)